Bezorgen
• Bezorgen
• Niet thuis? Geen probleem
• Verzendkosten
Bezorgen
Let op: Door drukte kan de bezorging van je pakketje langer duren.
Wandel-Geest garandeert een snelle levering en heeft een samenwerking met PostNL. Als u op werkdagen voor 16.00 uur een bestelling plaatst, zorgen wij ervoor dat u de volgende dag het pakketje in huis heeft. Levering op zaterdag is ook mogelijk. U ontvangt na het plaatsen van een order een automatische bevestigingsemail. Daarop volgt een email met de Track & Trace gegevens, als laatst ontvangt u een verzendbevestiging op de dag dat de PostNL chauffeur uw bestelling komt bezorgen.
Niet thuis? Geen probleem
Wanneer uw bestelling voor de eerste keer wordt aangeboden en u bent niet thuis, dan zult u een bericht van de PostNL chauffeur ontvangen. U kunt middels de informatie die in dat bericht staat, aangeven waar de bestelling de volgende dag geleverd moet worden. U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
- Bezorgen op uw huidige adres
- Bezorgen bij uw buren
- Bezorgen op een andere dag of tijd
- Dichtsbijzijnde PostNL service/afhaallocatie
Lukt het niet om uw bestelling binnen twee keer te bezorgen, dan wordt het pakketje automatisch naar een servicepunt/afhaallocatie gebracht. Hierna heeft u twee weken de tijd om het pakketje bij het servicepunt/afhaallocatie op te halen. Indien u niet tijdig de bestelling heeft opgehaald, zal het pakketje retour worden gezonden naar Wandel-Geest.
Verzendkosten
De standaard verzendkosten zijn € 6,95. Als u een bestelling in het buitenland wil laten bezorgen, worden andere kosten in rekening gebracht. Verzendkosten verschillen per land. U moet hierbij ook rekening houden of u uw bestelling wel of niet wil laten verzekeren bij het verzenden. Neem hierover contact op met onze klantenservice door te mailen naar: info@wandel-geest.be.
Zie ook: Retour - Garantie - Klachtenafhandeling - Bestelprocedure
Of: Het totale klantenservice overzicht